Najít prodejce
DOPRAVA ZDARMANAD 1000 KČ

FAQ | Časté dotazy

Chcete poradit s výběrem spotřebiče, nebo si s něčím nevíte rady při jeho používání? Potřebujete najít řešení problému? Neváhejte nás kontaktovat a rádi se Vám budeme věnovat.
  

V případě zájmu můžete využít kontaktní formulář >

Provozní doba | Po-Pá 9:00-17:00 | info@sencor.cz
Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte model spotřebiče a sériové číslo (umístěno na spodní části spotřebiče). V případě záručního servisu, datum zakoupení. Kde najít název modelu a sériové číslo

Všechny dotazy Automatické espresso Kuchyňský robot Robotický vysavač Páková espressa Tyčové vysavače Koloběžky Meteostanice

 
Musím na ručním vysavači držet vypínač po celou dobu vysávání?
Vypínač se stisknutím přepne a spustí tak vysávání, není tedy třeba jej po celou dobu vysávání držet.

Má při nabíjení vysavače blikat indikátor stavu nabíjení a ukazatel stavu nabití? Když dám vysavač na nabíjení, tak nic neindikuje, že se nabíjí.
Při nabíjení vysavače indikátor stavu baterie bliká. Je-li nabita na plnou kapacitu, svítí nepřerušovaně. Stav baterie se průběžně zobrazuje v průběhu vysávání. 

Mohu ponechat nabíjecí stanici stále v zásuvce, aby se vysavač neustále nabíjel, nebo je lepší jej nabít a odpojit?
Vysavače obsahují vlastní elektroniku, která si upravuje proces dobíjení tak, aby byl co nejúčinnější s minimálním odběrem energie a se zohledněním ideální výdrže akumulátorů. Z tohoto důvodu doporučujeme udržovat vysavač  v nabíjecí stanici, neustále připojené k elektrickému proudu.

Mohu baterie ve vysavači vyměnit?
Kromě modelu SVC0725, kde lze baterie vyměnit uživatelsky, doporučujeme výměnu vyřešit novou ruční jednotkou, neboť je to ekonomicky výhodnější.

Je HEPA filtr omyvatelný?
HEPA filtr je omyvatelný za předpokladu, že před jeho opětovnu instalací bude důkladně vysušen. Při jeho vizuelním opotřebení je nezbytné hepa filtr vyměnit, ideálně každé 3-6 měsíců.

Můj vysavač je umístěn celou noc v nabíjecí stanici a i tak kontrolka stále problikává. Je to závada?
Při nabíjení vysavače indikátor stavu baterie bliká, dokud není baterie plně nabita. Stav nabití baterie se zobrazuje v průběhu vysávání. 

Jak nastavím LED osvětlení na hubici, aby svítilo pořád? Od začátku svítilo osvětlení během vysávání neustále a teď se po pár sekundách po zapnutí vypne. 
Může jít o zaseknutý kartáč, netočí se (zhasnutím světel vysavač indikuje chybu). Vyjměte rotační kartáč, odstraňte všechny vlasy a další překážky, které mu brání v otáčení a vložte jej zpět. 

Jak mám připravit tyčový vysavač na vytírání?
Do nádržky na vodu, nalijte vodu a navlhčete mopovací hadřík. Díky tomu, bude vysavač vytírat okamžitě, nikoliv až po nasátí hadříku. 

Jaký je rozdíl mezi záruční dobou a životností baterií?
Záruční doba na baterie je 24 měsíců, životnost baterie je určena počtem cyklů nabití.

Co mám udělat, pokud má vysavač vysoký pištivý zvuk?
Zkontrolujte vroubkovanou hadici, na vývodu mezi podlahovou hubicí a zásobníkem na prach, kterou se nečistoty do nádoby na prach dostávají. Ke kontrole průchodnosti doporučujeme použít brčko nebo hadičku, které jsou pružné a dovedou tak průchodnost hadice ověřit.

Jak mohu postupovat, pokud se netočí přední drobná kolečka na podlahové hubici?
Vyjměte kolečka viz postup a očistěte osičky od namotaných nečistot

LED osvětlení na podlahové hubici přestalo svítit?
Zkontrolujte zda není blokován hlavní kartáč. V případě, že se kartáč nepohybuje, může problém signalizovat zhasnutím LED osvětlení na podlahové hubici.
Zrušit
máte v porovnávání -
Porovnat