Najít prodejce
DOPRAVA ZDARMANAD 1000 KČ

FAQ | Časté dotazy

Chcete poradit s výběrem spotřebiče, nebo si s něčím nevíte rady při jeho používání? Potřebujete najít řešení problému? Neváhejte nás kontaktovat a rádi se Vám budeme věnovat.
  

V případě zájmu můžete využít kontaktní formulář >

Provozní doba | Po-Pá 9:00-17:00 | info@sencor.cz
Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte model spotřebiče a sériové číslo (umístěno na spodní části spotřebiče). V případě záručního servisu, datum zakoupení. Kde najít název modelu a sériové číslo

Všechny dotazy Automatické espresso Kuchyňský robot Robotický vysavač Páková espressa Tyčové vysavače Koloběžky Meteostanice

 
Co je automatická samočistící funkce?
Jedná se o funkci, při které je vnitřní okruh přístroje propláchnut určeným  množstvím vody. Díky tomu se z míst, kde mohou ulpívat kávovinové usazeniny, tyto jemné nečistoty odstraní.  Tento proces obvykle probíhá při vypnutí spotřebiče. Lze jej spustit i manuálně.

Jak velký hrnek mohu použít do automatického kávovaru?
S použitím odkapávací misky lze použít hrek do výšky 10 cm, při vyjmuté odkapávací misce až do výšky 15 cm.

Na kávovaru mi stále svítí kontrolka odvápnění. Odvápnění jsem provedla, ale kontrolka stále svítí. Co mohu ještě udělat?
Svítící kontrolka odvápnění, i přes jeho provedení, značí,  že proces nebyl správně dokončen. Doporučujeme provést následující postup: Doplňte vodu mírně nad horní rysku nádržky. Spustťe odvápnění, nechte čerpadlo pracovat do chvíle, než kávovaru dojde voda a rozsvítí se kontrolka. Teprve poté vyjměte nádržku, doplňte vodu, a nechte přístroj pokračovat v odvápnění. Přístroj během procesu cyklicky čerpá vodu s odvápňovacím roztokem. Správný konec odvápnění se tedy pozná tak, že se přistroj sám vypne. Po jeho opětovném  zapnutí už kontrolka nesvítí.

Které modely automatických kávovarů mají program na našlehání samostatného mléka?
Našlehat samostatně mléko lze u modelu SES 9010CH, SES 9020NP, SES 9200CH.

Přístroj při prvním použití krásně napěnil mléko, vyčistili jsme jej dle návodu, ale další dny již pěnění mléka nefunguje.
Pokud automatický kávovar nevyrábí kvalitní mléčnou pěnu, je v první řadě nezbytné provést řádné pročistění hadičky nasávání mléka.

Na displeji kávovaru mi nesvítí kontrolka vody v nádržce, nedostatku kávy, ani vyčistění odpadní misky. Jedná se o závadu?
Zkontrolujte prosím, zda jste odstranili ochrannou folii, která je na displeji. Samolepka má na sobě nápis Make Hot Water Before First Use.

Co mám dělat  pokud svítí ikona - zásobník na kávovou sedlinu?
Pokud se tato ikona rozsvítí, je třeba zásobník vyprázdnit. Při zapnutém kávovaru vyjměte zásobník na kávovou sedlinu a vyprázdněte jej. Kávovar registruje dobu vyjmutí nádobky na kávovou sedlinu. Pokud je vyprázdnění provedeno u vypnutého přístroje, kontrolka po opětovném zapnutí přístroje bude svítit dále. 

Do kávy se mi napustí  jen teplé mléko, pěna žádná. Kde může být problém?
Pokud automatický kávovar nevyrábí kvalitní mléčnou pěnu, je v první řadě nezbytné provést řádné pročistění hadičky nasávání mléka.


Je nutné, abych  s každým novým balením kávy, nastavoval hrubost mletí?
Ano, každá káva má jiné vlastnosti, proto je nezbytné hrubost mletí přizpůsobit při každém novém balení kávy, které do kávovaru nasypete. Hrubost nastavte na mlýnku za chodu. Obecně lze říci, že čím je káva tmavší, tím hrubší mletí lze doporučit.

Mohu do kávovarů určených pro zrnkovou kávu použít kávu rozpustnou? 
Toto možné není, kávovar je určen pouze pro praženou zrnkovou  kávu. Při přípravě rozpustné kávy můžete přístroj použít na přípravu horké vody na zalití rozpustné kávy.
Zrušit
máte v porovnávání -
Porovnat