Najít prodejce
DOPRAVA ZDARMANAD 1000 KČ

FAQ | Časté dotazy

Chcete poradit s výběrem spotřebiče, nebo si s něčím nevíte rady při jeho používání? Potřebujete najít řešení problému? Neváhejte nás kontaktovat a rádi se Vám budeme věnovat.
  

V případě zájmu můžete využít kontaktní formulář >

Provozní doba | Po-Pá 9:00-17:00 | info@sencor.cz
Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte model spotřebiče a sériové číslo (umístěno na spodní části spotřebiče). V případě záručního servisu, datum zakoupení. Kde najít název modelu a sériové číslo

Všechny dotazy Automatické espresso Kuchyňský robot Robotický vysavač Páková espressa Tyčové vysavače Koloběžky Meteostanice

 
 Mám nefunkční aplikaci a mohu se dostat jen na hlavní stránku?
Doporučeme odinstalovat aplikaci a nainstalovat znovu. Pokud byl vysavač spárovaný, opět se v aplikaci připojí.

Aplikace hlásí  zaseknutý nárazník? 
Doporučujeme několikrát poklepat na nárazník po celé délce, aby se případně uvolnil mikrospínač, kterých je po délce nárazníku několik. Pokud to nepomůže, odešlete vysavač do servisu, aby nárazník demontovali a odblokovali. Před odesláním vysavač řádně zabalte a vypněte hlavní vypínač.

Robotický vysavač hlásí vypnutý hlavní vypínáč i přesto, že je zapnutý? 
Doporučejeme výměnu baterie

Robotický vysavač v průběhu vysávání  hlásí chybovou hlášku "Autonabíjení selhalo"?
Doporučejeme výměnu baterie

Aplikace hlásí"Laserová navigace zašpiněná, vyčistěte čočku a restartujte"?
Doporučujeme standardním podlahovým vysavačem odsát prach z obou čoček laseru a restartovat vysavač.

Robotický vysavač se zasekává na nohách stolů nebo židlí?  
Robotické vysavače se u nožiček stolů nebo židlí pohybují déle, protože je to úzká překážka, kterou napřed několikrát objedou, aby si ji lokalizovali. Nejedná se o závadu.

Když najede robotický vysavač ke dveřím či zdi, tak v aplikaci to vypadá, že jede stále rovně?
Přenos do aplikace je vždy o něco zpožděný, takže když se vysavač již otočí a jede jinam, v aplikaci jede ještě původním směrem. Jedná se o pár vteřin zpoždění, které je dáno přenosem signálu z vysavače na router a odtud do telefonu uživatele. Rychlost závisí i na síle WiFi a vzdálenosti od routeru.

Robotický vysavač nejde spustit stisknutím tlačítka, aby vysál celou místnost? Vysává chvíli na místě, ale dál už nepokračuje?
Doporučujeme robotický vysavač nabít a ponechat v nabíječce trvale zapnutý. Vysavač by měl být mimo vysávání trvale v nabíjecí stanici. Elektronika si řídí dobíjení tak, aby byl vysavač vždy připraven k vysávání, ale zároveň aby se zbytečně nenabíjel, pokud to není potřeba. Zákazníci se tedy nemusí obávat, že by přístroj spotřebovával el. energii zbytečně.

Aplikace píše, že vysavač má status "Offline" a nelze jej spustit pomocí aplikace. 
Do statusu "Offline" se vysavač přepne, pokud je slabý signál wifi. Doporučujeme přemístit základnu vysavače blíže k routeru. Může k tomu rovněž dojít, pokud se vysavač přestal z nějakého důvodu nabíjet (došlo k výpadku napájení, je povysunutý z nabíjecí základny, atd.)

Robotický vysavač uklidí jednu místnost a poté se mu nepodaří přejet do jiné místnosti, aby ji uklidil?
Problém může být výška prahu nebo lišty mezi místnostmi. Je to velmi individuální nejen podle výšky prahu ale i podle jeho náběhu např. ostrá hrana nebo zkosení.

Robotický vysavač hlásí po spuštění „Cleaning of selected area completed“? V aplikaci napíše, že zadaná část je uklizena a vráti se nazpět nabíjet, ale přitom neuklidil?
Tímto způsoben se vysavač zachová ve chvíli, kdy uvedenou oblast neměl při posledním úklidu přístupnou. Doporučujeme dát Obnovit mapu. Tím se opět načte původní mapa bez překážky nebo zavřených dveří. Příště už tam vysavač zajede.

Robotický vysavač začal být hlučný? 
Doporučujeme jako první sundat boční kartáčky, očistit od vlasů a vláken kartáčky. Poté vyjmout a očistit hlavní kartáč i jeho uložení. Zároveň zkontrolovat pohledem i otvor nasávání za zásobníkem na prach – dostupné po vyjmutí zásobníku na prach a otočení vysavače spodní částí nahoru.  Pokud to nepomůže, je nutno rozebrat a vyčistit uvnitř. Turbína se může zanést (a silně se tím zvýší hluk) pokud je někdy vysavač spuštěn bez filtrace v zásobníku na prach. Tuto činnost však musíte přenechat autorizovanému servisu.

Robotický vysavač se neumí pohybovat v prostoru podle zvoleného režimu. Zobrazená mapa, kterou vykresluje, neodpovídá půdorysu místností, ve kterých pracuje? 
To je způsobeno tím, že se vysavač někde zasekne, prokluzují kolečka (např. prahy nebo přechodové lišty) a tím se posune mapa. Doporučujeme očistit od prachu spodní senzory pod nárazníkem a ujistit se, že se robot nemůže někde zaseknout (namotat kabel nějakého přístroje, viset na prahu/liště, apod). Poté doporučujeme dát Obnovit mapu. Tím se opět načte původní mapa bez překrývání.

Robotický vysavač se nedaří  připojit k Wi-Fi? 
Následujte níže kroky pro spárování s WIFI:

• robot musí být zapnutý, nabitý a ve stavu stand by (tj. nic už nebliká)
• robota umístit mimo nabíjecí základnu
• vypnout ve smartphone mobilní data a spustit aplikaci
• vybrat daného robota 
• spustit aktivaci párování robota dle pokynů v aplikaci
• postupovat dále podle pokynů aplikace. 
• párování se dokončí a v aplikaci se objeví spárovaný vysavač.

  Pokud se Vám i nadále nedaří vysavač spárovat, kontaktujte naší zákaznickou linku. 

Jak lze naplánovat úklid na zvolený čas nebo zrušit naplánovaný úklid?
U přístrojů s aplikací je nejjednodušší zadávat plánování úklidu v aplikaci. Je to přehledné a jednoduché. 
Při plánování přes dálkové ovládání je potřeba si dát pozor na stisknutí tlačítka ON/OFF na konci akce. Pak se ozve správné hlášení a úklid je naplánován. Plánování se objeví i zruší ve spárovaném robotu.

Robotický vysavač uklízí chaoticky, jezdí neplánovaně a někde vynechává místa.
Doporučujeme zkontrolovat v menu dostupné aktualizace robota, zda se nenabízí nová verze. Pokud aktualizace nepomůže, vyměňte baterii - může být slabá a nedostatečně napájí navigaci.

Jak mohu nastavit češtinu u robotického vysavače SRV 9550? 
Aplikace svá hlasová hlášení řídí jazykem zvoleným v operačním systému vašeho telefonu. V případě volby českého jazyka v telefonu jsou všechna hlášení robota v češtině. V případě ostatních jazyků jsou hlasová hlášení jen v angličtině. 

Robotický vysavač se vrací do základny i přesto, že nemá vše uklizeno a není vybitý? 
Doporučejeme výměnu baterie.

Při párování vysavače s telefonem s oper.systémem iOS se vysavač ve fázi "Wifi connecting" nespojil automaticky.
Při párování s operačním systémem iOS je třeba provést manuální připojení k wifi síti vysavače. Aplikace vás připojením provede. V iOS není automatické připojení možné.

Naráží Váš vysavač do nábytku?
Doporučujeme očistit schodišťové senzory na spodní straně přístroje a ujistit se, že nárazník není zablokovaný.

Vysaje Váš robotický vysavač jen místnost, kde má stanici a do jiných místnosti nezajede a vrátí se zpátky do stanice? 
Doporučujeme smazat mapu v robotovi a ujistit se, že jsou schodišťové senzory čisté (3 okénka vespod u nárazníku na spodní straně robota). Dejte Obnovit mapu, pokud je uložená mapa správná nebo nechte robota znovu naskenovat všechny místnosti.

Je možné robotický vysavač použít i v jiném poschodí než obvykle? Lze jej tatko použít na více místech?
Ano, některé modely jsou vybaveny funkcí "Multi mapping". Zvolte v Menu "Přidat novou mapu" a nechte vysavač naskenovat nový prostor. Poté mapu uložte. Při dalším vysávání vždy musíte zvolit, po které mapě se vysavač bude pohybovat. U modelů bez mapování vysavač jezdí "intuitivně" a nezáleží na prostoru, který vysává.

 Vypne se Váš robotický vysavač po chvíli vysávání s chybovou hláškou "Autonabíjení selhalo"?
Chybová hláška může být způsobena zanesením osičky hlavního kartáče nebo bočních kartáčů. Vysavač se pak velmi rychle vybije a nevrátí se na nabíječku. Doporučujeme jako první sundat boční kartáčky, očistit od vlasů a vláken kartáčky. Poté vyjmout a očistit hlavní kartáč i jeho uložení. Poté nechte vysavač nabít a spusťte jej znovu.

Robotický vysavač nevytírá a neubývá voda v nádobce a mop zůstává suchý?
Doporučujeme překontrolovat, zda je ventil nádobky v pořádku a není zalepený. Poté se v aplikaci ujistit, že je zvoleno mopování a jaká úroveň je zvolená. 

Je možné v aplikaci nastavit oblast, do které vysavač nebude zajiždět?
Vysavače, které si ukládají mapu místností, tuto možnost mají. V aplikaci se přidá tzv. zakázaná zóna.

Robotický vysavač nenajede na nízký tmavý koberec nebo tmavou dlažbu?
První verze těchto vysavačů nepodporují tmavé/černé koberce. Tato možnost je až od verze vyráběné od 2020/08

Je možnost používání aplikace na více mobilech pro jeden robotický vysavač?
Ano, robota je možno sdílet s ostatními uživateli. Funkci sdílení najdete v Menu / Sdílet zařízení.

Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu?
Existuje několik možných důvodů:

• Nezadal(a) jste správnou e-mailovou adresu pro účet. Prosím, ověřte.
• Nezadal(a) jste správné heslo. Chcete-li provést reset, požádejte e-mailem o dočasné heslo a poté změňte heslo v nabídce aplikace.Po resetování hesla, překontrolujte i složku nevyžádané pošty 

Robotický vysavač hlásí chybu týkající se senzoru schodů? Bohužel chyba přetrvává i po vyčištěných daných senzorů. Tato chyba nastává vždy, když robot najede na velmi světlý povrch (například podlahu osvícenou přímým slunečním svitem).
Doporučujeme spustit vysávání poté, až bude slunce svítit do jiné místnosti nebo místnost zastínit. Ostré světlo a tmavý koberec první verze těchto vysavačů nepodporují. Tato možnost je až od verze vyráběné od 2020/08.

V mopovací nádržce mého vysavače, zaschl v dávkovacích tryskách saponát. Je možnost zakoupit náhradní mopovací jednotku?
Jako první pomoc doporučujeme naplnit vlažnou (ne horkou vodou) a nechat stát, aby se mohly zaschlé saponáty rozpustit. V případě potřeby opakovat 2-3x. Vždy nechat alespoň 24 hodin. Případně lze ještě nádobku postavit spodní stranou do umyvadla s vlažnou vodou, aby se rozpouštění urychlilo. V případě potřeby lze mopovací jednotku koupit jako díl v oddělení servisu - nd@fastcr.cz

U mého vysavače byla poškozena nabíječka nebo napájecí kabel?
Zařízení nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoliv nebezpečí, musíte je nechat vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.

Robotický vysavač vysává jen trochu nebo nevysává vůbec.
Zkontrolujte:

• zda není nádoba na prach plná a zda jsou filtry čisté
• zda nejsou boční kartáčky nebo hlavní kartáč blokovány / omezeny namotanými vlákny nebo vlasy
• zda nějaký předmět nebo smetí neblokuje sací otvor na spodní straně robotického vysavače.

Proč se můj vysavač nevrátí do dokovací stanice?
• Pokud zmáčknete tlačítko nabíjení,robot se zaparkuje do dokovací stanice. 
• Pokud robot nezačal s čištěním ze své dokovací stanice, nevrátí se k ní. V tomto případě se robot vrátí do svého výchozího bodu.
• Pokud robot vysává v režimu Spot (Lokalizovaný), robot se vrátí do výchozího bodu.
• Pokud se robot dostane zcela mimo dosah signálu wifi, může ztratit orientaci a nenajde základnu.
• Pokud je robot zvednut a položen zpět na zem, pokusí se sám sebe přemístit. Pokud to nedokáže, vrátí se do svého výchozího bodu.
• Pokud se robot zablokuje na nějaké překážce, přepíše si mapu, či dojde k jinému problému, který jej zastaví v úklidu, nevrátí se zpět na základnu. Je nutno jej manuálně přemístit a obnovit mapu z uloženého záznamu.

Automatické nabíjení mého vysavače nefunguje správně.
Můžete provést následující úkony:

• Vypněte a znovu zapněte hlavní vypínač.
• Odpojte kabel a znovu jej připojte k nabíjecí stanici.
• Ujistěte se, že nabíjecí kontakty nejsou zanesené, a poté otřete hlavní tělo a nabíjecí stanici vlhkým hadříkem. Nezapomeňte předtím odpojit nabíjecí stanici  od napájení,  vypnout hlavní vypínač a robota poté pečlivě osušit.
• Zkontrolujte, zda v blízkosti nabíjecí stanice nejsou žádné překážky, jako je reflexní předmět, židle apod.

Pokud ani po těchto krocích automatické nabíjení stále nefunguje, obraťte se na autorizovaný servis, který opravuje robotické vysavače.

Je bezpečné, když se nabíjecí adaptér zahřívá?
Je to obvyklé. Vysavač může zůstat připojen k dokovací stanici bez jakéhokoli rizika.
Upozornění: používejte pouze originální nabíječku dodanou s robotickým vysavačem.

Můj robotický vysavač se nespustí.
Zkontrolujte následující:

• Zda je hlavní spínač robota zapnut.
• Zda svítí kontrolka hlavního vypínače na horní straně vysavače. Pokud ne, nabijte robota v dobíjecí stanici, nebo připojením napájení přímo na robota, pokud robot takovou zásuvkou disponuje.

Můj robotický vysavač se nepohybuje.
Zkontrolujte prosím zda:

• Pod koly nejsou žádné překážky.
• Robot není blokován kvůli rozdílům v úrovni podlahy.
• Není v aplikaci zobrazena nějaká chybová zpráva. 

Můj vysavač nerozpoznal schodiště a mezery.
Můžete provést následující úkony:

• Dbejte na to, aby do 10 cm od schodiště/mezery nebyly žádné překážky.
• Okénka senzorů otřete suchým hadříkem.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na autorizovaný servis provádějící opravy robotických vysavačů.

Centrální kartáč robotického vysavače nefunguje správně. 
Ujistěte se, že kartáč není zablokovaný. Vyčistěte kartáč od zamotaných vlasů a vláken.
Pokud je kartáč poškozený, vyměňte jej za nový. 

Můj vysavač nevysává stejně dobře jako předtím / vydává hluk.
Můžete provést následující úkony:

• Zkontrolujte, zda není ucpaný vstupní kanál.
• Zkontrolujte, zda je zásobník na prach správně namontován.
• Vyprázdněte zásobník na prach, pokud je plný.
• Vyjměte centrální kartáč a vyčistěte jej.
• Ujistěte se, že je centrální kartáč správně usazený.
• Zkontrolujte, zda není ucpaný filtr.

Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, obraťte se na autorizovaný servis provádějící opravy robotických vysavačů.

Proč se motorem poháněný kartáč zastavil?
Došlo k jeho zablokování díky namotaným vlasům nebo vláknům. Je potřeba kartáč vyjmout, očistit, vyčistit i uložení kartáče a řádně jej uložit zpět
Kartáč se mohl zablokovat díky delšímu vlasu koberce, který právě vysával. Uvolněte jej a spusťte znovu vysavač. Bude pokračovat od místa, kde došlo k zablokování.

 Co jsou chybová hlášení?
Robot může při výskytu problému odesílat prostřednictvím aplikace upozornění / chybová hlášení, nebo chybové kódy v závislosti na modelu. 
Další podrobnosti o chybových kódech a řešeních najdete v uživatelské příručce.

Co dělat v případě, že přístroj nefunguje?
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v návodu k obsluze a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit ale kontaktujte zákaznické centrum.

Proč můj chytrý telefon již není spojen s mým robotem?
Nejprve zkontrolujte, zda je robot připojený k vaší síti WiFi - tento status indikuje kontrolka na panelu robotického vysavače.

Pokud kontrolka nesvítí, robot již není připojen k vašemu routeru. Zkontrolujte internetové připojení vašeho routeru. Pokud je připojení navázáno, restartujte robota. Vypněte jej hlavním tlačítkem a poté opět zapněte. Nechte robota znovu projít úvodní nastavení. Počkejte dvě minuty, než se robot připojí.
Pokud robot není připojen ani po dvou minutách, můžete celý proces konfigurace provést znovu prostřednictvím aplikace - párování robotického vysavače. 

Jak mohu resetovat vysavač?
Pokud je robot zapnutý, musí být nejprve vypnut hlavním vypínačem.
Robot pak může být resetován opětovným zapnutím hlavního vypínače. Poté robot oznámí, že byl resetován (v závislosti na modelu vysavače) a přepne se do stand-by režimu.

Co mám dělat, pokud se při párování vysavače s telefonem se zobrazuje zpráva, že v síti není k dispozici internet? 
Tento stav je normální, protože jste připojeni k zařízení, které nemá připojení k internetu.
U některých chytrých telefonů se po připojení k WiFi zařízení může zobrazit zpráva s výzvou k potvrzení, že chcete zůstat v této síti bez připojení k internetu. Aby bylo spojení úspěšné, musíte odpovědět, že se přesto chcete připojit k této síti.

Proč se mému robotickému vysavači nedaří najít stanici základny?
Zkontrolujte následující prvky:

• Nabíjecí stanice se nesmí nacházet na koberci.
• Nabíjecí stanice nesmí být vystavena slunečnímu svitu a nesmí se nacházet v blízkosti tepelného zdroje.
• Dbejte na to, aby ve vzdálenosti nejméně 0,5  m vlevo a  vpravo a  nejméně 1,5  m před základnou nebyly schody nebo překážky, které by bránily vysavači vyhledat nabíjecí základnu a  úspěšně zaparkovat. Zadní část 
základny je vhodné umístit ke zdi nebo nábytku.Pokud ne, přemístěte nabíjecí stanici nebo předměty v její blízkosti.
• Je zástrčka adaptéru správně zapojena do nabíjecí stanice? Pokud ne, zapojte zástrčku adaptéru do nabíjecí stanice.
• Je kabel adaptéru zapojen do zásuvky? Pokud ne, zapojte adaptér do zásuvky.
• Nachází se v blízkosti stanice nabíjecí základny nějaký předmět? Pokud ano, odstraňte všechny předměty okolo nabíjecí stanice.
• Nachází se v blízkosti svorek nabíjecí stanice nějaké předměty? Pokud ano, odstraňte všechny předměty na svorkách nabíjecí stanice.

Pokud se robotickému vysavači ani po kontrole všech těchto prvků nedaří najít stanici základny, nechte ho zkontrolovat autorizovaným servisem vysavačů.

Nedaří se mi  napárovat můj telefon Samsung k robotickému vysavači.
Připojení k aplikaci na Modelu rob. vysavače verze EUE3 je rozdíl od předchozí verze EUE2, a to právě v komunikaci s telefonem. Pro připojení k telefonu totiž mobil musí podporovat 5G, jinak telefon vysavač nevidí. Stačí jednou přihlásit vysavač do domácí sítě (pomocí 5G), potom tam již zůstane napořád. Vysavač nepotřebuje 5G pro komunikaci s WiFi routerem, ale pouze na první připojení s mobilní aplikaci. Tento problém nastává u mobilních telefonů Samsung.

K jaké WiFi síti se moje zařízení dokáže připojit?
Naše výrobky jsou kompatibilní se všemi operátory a většinou routerů na trhu.
Ve frekvenčním pásmu 2,4 GHz můžete zařízení připojit k jakémukoli typu WiFi s šifrováním WEP, WPA a WPA2.
Některé modely se mohou připojit i k síti ve frekvenčním pásmu 5GHz - více informací získáte v aplikaci pro příslušný model vysavače.

Upozornění:
Wi-Fi síť s názvem a/nebo heslem, které obsahuje speciální znaky, neumožní připojení vašeho robotického vysavače.

Proč nefunguje spojení mezi mým robotem a sítí WiFi?
Zkontrolujte, zda je vysavač se základnou umístěn v místě s dostatečně silným signálem. V případě potřeby jej přemístěte blíže k routeru. 

Jak připojím své zařízení k WiFi?
V závislosti na vašem modelu robotického vysavače postupujte vždy podle pokynů v příslušné aplikaci. Ujistěte se, že máte staženou správnou aplikaci pro váš model vysavače. Tato informace je vždy uvedena v návodu.

Jak zkontrolovat, zda je telefon připojen na WiFi?
Můžete přejít do nastavení svého chytrého telefonu a zkontrolovat, zda je váš chytrý telefon připojen k domácímu WiFi. Vaše domácí WiFi musí mít připojení k internetu.

Přepisuje se Vám mapa pokojů?
Doporučujeme dát Obnovit mapu. Vysavač si načte uloženou mapu z předchozího naskenování. Pokud to nepomůže, je třeba znovu naskenovat byt, aby měl robot celou plochu. Povšimněte si jaká překážka robota zastavila (lze usuzovat z místa, odkud se mapa rozdvojuje) a překážku mu odstranit, nebo mu tam nepovolit vjezd magnetickou nebo virtuální zeďi.

Je možno robotický vysavač použít v jiném bytě, a pak jej vrátit zpět? 
Pokud je vysavač  v jiném bytě, je nutno robota spárovat s WiFi dostupnou v tom místě, kde se robot aktuálně nachází. Je tedy potřeba provést reset připojení k WiFi (zahájit nové párování podle pokynů v aplikaci). Svůj mobilní telefon připojte na WiFi v novém místě, vypněte mobilní data a zahajte nové párování s robotem. Pak bude vše fungovat standardně. 
Pokud by problém přetrval, zákazník může odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci a přihlásit se svým uživatelským účtem.

Lze vysavač používat ve více patrech?
Vysavač je možno používat ve více poschodích na stejné wifi síti.

Které látky není vhodné vysávat?
Nevysávejte vlhké povrchy, jakékoliv tekutiny, horké předměty (žhavý popel, cigarety), velmi jemné materiály (sádru, cement, popel atd.), velké ostré odpadní předměty (sklo), škodlivé látky (ředidla, brusiva atd.), agresivní látky (kyseliny, čisticí přípravky atd.), hořlavé a výbušné látky (na bázi ropy nebo alkoholu).

Kam mohu umístit nabíjecí stanici robotického vysavače?
Stanici nabíjecí základny umístěte ke stěně, na rovnou podlahu a tak, aby ji robotický vysavač mohl snadno nalézt.
Na daném místě se nesmí nacházet žádné překážky (ani koberečky).  Dbejte na to, aby ve vzdálenosti nejméně 0,5  m vlevo a  vpravo a  nejméně 1,5  m před základnou nebyly schody nebo překážky, které by bránily vysavači vyhledat nabíjecí základnu a  úspěšně zaparkovat. Zadní část základny je vhodné umístit ke zdi nebo nábytku. Pokud stanici umístíte do rohu nebo pokud bude obtížné ji nalézt, robotický vysavač ji nebude moci nalézt.
Napájecí kabel stanice základny uložte podél stěny.
Více informací naleznete v pokynech v uživatelské příručce.

Je třeba nechat nabíjecí stanici neustále zapojenou do zásuvky?
Ano, nabíjecí základnu ponechte stále zapojenou (pokud nabíjecí stanice není aktivována, není dostupná funkce automatického dobíjení). Není třeba se obávat zvýšení spotřeby elektřiny. Elektronika rozezná dobití baterie a nájení přeruší, při poklesu napětí baterie jí opět dobije. Váš vysavač tak bude vždy plně připraven k provozu.

Identifikuje můj robot schodiště, aby se zabránilo jeho pádu?
Ano, váš robotický vysavač je vybaven senzory proti pádu, které detekují schody a mezery.
Mohou však nastat situace, kdy senzory nejsou tak účinné. Účinnost senzorů mohou ovlivnit například zakřivené hrany schodiště, koberce vedle schodů, kluzké povrchy či překážky.
Vždy dbejte na to, aby senzory na spodní straně přístroje byly očištěné od pracu a mohly fungovat bezvadně.

Mám místnost před vysáváním pomocí robotického vysavače nějak připravit ?
Před spuštěním robotického vysavače se ujistěte, že v daném prostoru nejsou žádné překážky, napájecí kabely, oblečení nebo jiné potenciálně nebezpečné předměty, které by se mohly namotat na boční kartáče nebo na hlavní kartáč a způsobit tak poruchu zařízení nebo jinou nehodu.

Mohu svůj robotický vysavač nabíjet, i když je hlavní vypínač vypnutý?
Hlavní vypínač robotického vysavače ponechte zapnutý, aby elektronika mohla řídit nabíjení vysavače a udržovala připojení k WiFi síti. Jinak by vysavač nebyl připraven k použití pomocí aplikace. 

Které režimy ovládání mohu nastavit pro svůj robotický vysavač?
Robotické vysavače mají různé režimy vysávání. Bližší informace, jsou uvedeny v návodu k použití.

Jak pozastavit čištění?
Přerušit vysávání můžete buď pomocí tlačítka na vysavači, nebo v apliakci pro váš vysavač nebo na dálkovém ovládání.

Jak mohu poslat robot do dokovací stanice?
Pro přerušení probíhajícího úklidu stiskněte příslušné tlačítko v aplikaci nebo na dálkovém ovládání. V návodu k obsluze najdete postup pro přerušení přímo na vysavači - závsí na modelu. Poté stiskněte tlačítko Domů / Nabíjení v aplikaci, na dálkovém ovládání nebo panelu vysavače (pokud je na panelu toto tlačítko k dispozici - liší se podle modelu). Robot se vrátí na nabíjecí základnu.

Jak zjistím, že je můj vysavač plně nabitý?
Některé modely tuto skutečnost oznámí hlasově, informaci získáte v aplikaci a o nabití vás také informuje status kontrolky na panelu vysavače - pokud nebliká, je vysavač nabitý. 

Kde bych měl robotický vysavač uchovávat, když jej nepoužívám?
Robotický vysavač vždy ponechávejte v dokovací stanici, i když jej delší dobu nepoužíváte.
Pokud chcete robot na delší dobu odstavit, můžete jej uložit mimo dokovací stanici na chladnější a suché místo. Ujistěte se, že je robot vypnutý a jeho baterie je plně nabitá. Každé 3 měsíce nechte baterii znovu nabít.

Proč došlo k tomu, že se musím znovu přihlásit do aplikace? 
To se může stát, např. při automatických aktualizacích aplikací ve vašem smart phone. Přihlaste se svým přihlašovacím ID a heslem a svůj robotický vysavač budete mít opět k dispozici.

Jak mám postupovat v případě, že došlo k poškození nabíjecí stanice?
Zařízení odpojte od napájení vytažením přívodního kabelu ze zásuvky. Zařízení nepoužívejte. Nedotýkejte se svorek, abyste předešli jakémukoliv nebezpečí. Zařízení nechte vyměnit autorizovaným servisem vysavačů.

Kdy je třeba vyprázdnit nádobu na prach robotického vysavače?
Nádobu na prach vyprázdněte po každém použití. Nádobu očistěte hadříkem.

Jak často mám čistit filtr?
Doporučuje se čistit hepa filtr po každém vysávání. Filtr vysajte podlahovým vysavačem.

Jak často mám čistit kolečka?
Levé, pravé i přední kolečko je potřeba čistit alespoň jednou týdně, podle četnosti vysávání, aby se odstranily zamotané vlasy a nitě. Přední kolečko je možné vyndat a odstanit z něho tak namotané nečistoty.

Jak často mám čistit senzory robota?
Podlahové senzory překontrolujte po každém vysávání.

Mohu použít čisticí prostředky k čištění robota nebo jeho částí?
K čištění robotického vysavače nepoužívejte žádné čisticí prostředky. Doporučujeme použít jen vlhký hadřík a poté otřít do sucha.
 

Jak často mám vyměňovat filtry?
Doporučujeme měnit filtr na jemný prach a pěnový filtr každých 6 měsíců.

Jak často mám vyměňovat boční kartáče?
Boční kartáče by měly být vyměněny za nové každých 6 měsíců, v závislosti na četnosti vysávání. Určitě je vyměňte vždy, když jsou opotřebované. Při opotřebení se snižuje jejich čistící účinek.

Vysavač při spuštění vrže
Je třeba překontrolovat hlavní kartáč, zda na něm není něco namotáno.

Lze vysavač použít i bez aplikace? 
Ano na základní ovládání postačí ovladač. Pokud je ale nainstalována aplikace, zákazník vidí ,kde se vysavač nachází, vysavač ho upozorní kdy je třeba vyměnit opotřebovaný náhradní díl.... U některých robotických vysavačů může navíc vymezit zakázané zony, a další funkce.

Co znamená hotspot 101?
Jedna z příčin může být nesprávností zadané sítě, zvláštním znakem nebo příliš dlouhým názvem sítě. Maximální počet znaků je 32.

Při výpadku proudu začne robot jezdit po místnosti  dokud se nevybije.
Při zrátě konektivity se základnou se takto chová každý robot.

Je možné vytírat i dřevěnou podlahu?
Ano, je možné vytírat všechny druhy podlah.

Jakou aplikaci mám stáhnout? 
V návodu na vysavač je QR kod,dle toho stáhnete správnou aplikaci. Do emailu přijde aktivační kod, je třeba překontrolovat i spam.

Jde nastavit individuální čas úklidu?
Ano, v aplikaci je možné si nastavit přesné hodiny a dny úklidu.

Aplikace hlásí laser sencor error.
Do Laserového navigačního modulu zapadla nečistota, vysajte horní část vysavačem a protočte horní část Laseru.

Proč není nikde uveden sací výkon robota? 
Sací výkon se u akumulátorových vysavačů neuvádí.

Umí vysavač plynule přejet z tvrdé podlahy na kusový koberec.
Ano, vysavač nemá problém s tímto přechodem.

Jak připravit robotický vysavač na vytírání?
Do nádržky na vodu, nalít vodu a navlhčit mopovací hadřík. Díky tomu, bude vysavač vytírat okamžitě a ne až po nasátí mopu. 

Nedaří se mi napárovat můj telefon k robotickému vysavači.
Párování provádějte s vysavačem vyjmutým z nabíjecí stanice.
Zrušit
máte v porovnávání -
Porovnat