Najít prodejce
DOPRAVA ZDARMANAD 1000 KČ

FAQ | Časté dotazy

Chcete poradit s výběrem spotřebiče, nebo si s něčím nevíte rady při jeho používání? Potřebujete najít řešení problému? Neváhejte nás kontaktovat a rádi se Vám budeme věnovat.
  

V případě zájmu můžete využít kontaktní formulář >

Provozní doba | Po-Pá 9:00-17:00 | info@sencor.cz
Pro rychlejší komunikaci si prosím připravte model spotřebiče a sériové číslo (umístěno na spodní části spotřebiče). V případě záručního servisu, datum zakoupení. Kde najít název modelu a sériové číslo

Všechny dotazy Automatické espresso Kuchyňský robot Robotický vysavač Páková espressa Tyčové vysavače Koloběžky Meteostanice

 
Kdy musím provést nové nastavení wifi spojení?
/pro meteostanice SWS 12500 a SWS 9898/
Je potřeba provést nové nastavení a připojení meteorologické stanice k wifi routeru, pokud dojde ke změně alespoň jednoho bodu níže: 

- při výměně wifi routeru,
- meteorologická stanice bude připojena k jiné wifi síti,
- při změně SSID (název wifi sítě), hesla wifi sítě nebo wifi zabezpečení,
- po továrním nastavení vašeho wifi routeru. 

Postupujte podle uživatelské příručky dodané v balení meteorologické stanice.

V cloudových serverech vidím meteorologickou stanici offline.
/pro meteostanice SWS 12500 a SWS 9898/
Pokud se vám nedaří připojit meteorologickou stanici hned od prvního okamžiku:
- Ujistěte se, že vygenerované „Station ID“, „Station key“ cloudovým serverem jsou bezchybně přepsané do nastavení meteorologické stanice. Dodržujte speciální znaky, velká, malá písmena a čísla. Doporučujeme vygenerované „Station ID“, „Station key“ kopírovat pomocí klávesové zkratky Ctrl + C (kopírovat) a Ctrl + V (vložit).
- Proveďte kontrolu internetového připojení.
- Proveďte kontrolu připojení stanice v rámci lokální sítě jednoduchým dotazem „ping“ z příkazového řádku systému Windows. Je nutné znát IP adresu, která byla přidělena wifi routerem meteorologické stanici.
- Ověřte, zda nedochází k síťové blokaci firewallem nebo jiným nástrojem.

Meteorologická stanice se odpojuje od wifi routeru.
/pro meteostanice SWS 12500 a SWS 9898/
Pokud dochází k častým výpadkům přenosu meteodat do cloudových serverů:
- Zkontrolujte pokrytí wifi signálu, zda zasahuje plně i do umístění meteorologické stanice. Pokud máte pochybnosti, umístěte meteorologickou stanici blíže k wifi routeru.
- Zkontrolujte, zda váš používaný wifi kanál není nastaven i na jiném wifi routeru ve vašem okolí. Tím pádem může docházet k vzájemnému zarušení.

Nedaří se mi připojit k meteorologické stanici pro první nastavení.
/pro meteostanice SWS 12500 a SWS 9898/
 - Na meteorologické stanici stiskněte tlačítko AP, dokud nezačne na LCD panelu blikat – tímto stavem je indikována připravenost k připojení k vašemu počítači.
 - Doporučujeme k prvnímu nastavení používat osobní počítač se systémem Windows.
 - Ověřte, že všechny připojené síťové kabely, modemy a síťová zařízení jsou v době připojování meteorologické stanice odpojeny od vašeho osobního počítače. Tím předejdete kolizi IP adres meteorologické stanice a jiného síťového zařízení.
 - Vypněte a zapněte internetový prohlížeč a zadejte do vyhledávacího pole IP adresu 192.168.1.1, případně použijte tvar: http://192.168.1.1.

Po dodatečné změně hodnoty v nastavení meteorologické stanici nefunguje wifi připojení.
/pro meteostanice SWS 12500 a SWS 9898/
Pokud jste udělali jakoukoli změnu, v nastavení menu meteorologické stanice je nutné opětovně vybrat a vyhledat wifi síť. Zkontrolovat všechny položky, zda jsou správně vyplněny, a na závěr vše uložit.
Zrušit
máte v porovnávání -
Porovnat