Sencor v nové kampani ukazuje „tu jednu věc, kterou nedokáže“
Výrobce domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Sencor v průběhu února 2024 spustil novou kampaň, která reprezentuje novou vizuální a komunikační identitu.
Cílem kampaně, která využije kompletní mediamix, je posunout vnímanou kvalitu značky a zvýšit podíl zákazníků, kteří zvažují její koupi.
|
Kampaň na kuchyňský robot Paul 3 je od února nasazena v TV formou reklamních spotů, zároveň sponzorskými vzkazy podporuje partnerství s novou řadou pořadu České televize Buchty po ránu. Kampaň poběží také v online prostředí včetně sociálních sítí, postupně se bude objevovat i v médiích ve formě inzerce i v rámci PR aktivit. Koncept bude průběžně přizpůsoben pro další produkty značky Sencor – ať už nové, či stávající – tak, aby konzistentně komunikoval značku, ale také dal prostor relevantnímu tone of voice pro rozdílné cílové skupiny segmentů food, home, care a fun. Kromě Česka čeká nový koncept nasazení na důležitých trzích Sencoru na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. |
Cílem je zvýšit prestiž a vnímanou kvalitu spotřebičů Sencor „Sencor je podle všech výzkumů na českém trhu silně etablovaná značka a má vysokou spontánní znalost. Zároveň je zapsán jako značka s přívětivou cenou, ale s nižší vnímanou kvalitou, než je skutečnost a praktická zkušenost našich zákazníků,“ popisuje David Beneš, ředitel značky Sencor. „Nový komunikační koncept si proto klade za cíl posunout vnímání kvality na odpovídající úroveň a zvýšit podíl zákazníků, kteří zvažují koupi výrobků značky Sencor. Ruku v ruce s tím budeme zároveň doplňovat naše produktové portfolio o prémiové výrobky s nadstandardními benefity a zárukami.“ |
Sencor je v Česku dvojka z pohledu množství prodaných spotřebičů a na 4. místě z hlediska podílu na trhu, zároveň každoročně roste. Značka působí ve více než 48 státech světa.
Detail kampaně
Kreativní agentura: Bypass Ideas
Produkční agentura: Bypass Production
Značka: Sencor
Klient: Fast ČR
Nasazení: od 5. 2. 2024
Obor: Technika / spotřební elektronika
Mediamix: Televize, Online, Social, PR, Print
Creative director: Lester Tullett / Leon Sverdlin
Strategy: Lester Tullet / Leon Sverdlin
Idea maker / copywriter: Lester Tullett / Leon Sverdlin
Art Director: Iva Nitkulinec / Barbora Klimsz
Account Director: Mária Dvořáková
Producent: Jakub Veselý
Vedoucí produkce: Barbora Kasper
Režie: Prokop Motl
Fotografie: Michal Dvořák
Set design: Karolína Kotrbová
Food styling: Veronika Šlajerová
O značce Sencor
Značka spotřební elektroniky SENCOR byla založena v roce 1969 v Japonsku, v devadesátých letech 20. století se pak stala firmou evropskou. SENCOR je řízen z České republiky, své produkty vyrábí v Asii i v evropských zemích. Mezi hlavní přednosti SENCOR patří atraktivní design výrobků; široký sortiment pro každou domácnost a její potřeby; inovace a zpřístupnění moderních technologii a funkcí, za které zákazník neutratí víc, než je nutné.
Kontakt pro média
Hana Doležalová
tel. 605 970 238
hana.dolezalova@presscode.cz