Najít prodejce
DOPRAVA ZDARMA NAD 1000 KČ

Vítězka Hell’s Kitchen Sierra Holanová je novou tváří spotřebičů značky Sencor

Vítězka Hell’s Kitchen Sierra Holanová je novou tváří spotřebičů značky Sencor
Praha, 26. května 2025 – Výrobce domácích a kuchyňských spotřebičů Sencor po loňském spuštění nového komunikačního konceptu vstupuje do ambassadoringu. Za svou tvář v segmentu kuchyňských spotřebičů si značka vybrala Sierru Holanovou, vítězku kulinářské reality show Hell’s Kitchen.
„Se Sierrou nás spojují nejen podobné názory a hodnoty, ale také pohled na to, co by měly zákazníkům přinášet moderní a relevantní značky: vyvážený poměr mezi kvalitou, designem, technologickou úrovní a cenou domácích spotřebičů,“ popisuje Ondřej Hubatka, Head of Marketing značky Sencor. „Naše spolupráce bude kromě produktové komunikace zahrnovat i propojení v oblasti společensky prospěšných aktivit, které budou mít hlubší a dlouhodobější význam.“

Sierra Holanová je kuchařka a influencerka, která se proslavila vítězstvím v české verzi reality show Hell's Kitchen. Její kulinářský talent a osobitý přístup ji řadí mezi zajímavé osobnosti na sociálních sítích, kde pod svým účtem @chefsierrasunset sdílí nejen recepty a gastronomické tipy, ale také svůj životní styl.

„Ze spolupráce se značkou Sencor mám obrovskou radost, protože její produkty používám už dlouho – a to nejen v kuchyni. Navíc jsem měla možnost vyzkoušet i nové prémiové spotřebiče, a to mě definitivně přesvědčilo, že chci být součástí tohoto příběhu. Velmi si cením přístupu firmy, její férové komunikace a otevřenosti. To je pro mě při spolupráci naprosto klíčové,“ říká Sierra Holanová, vítězka Hell’s Kitchen a nová ambasadorka značky Sencor

Sencor na sociálních sítích pravidelně spolupracuje s řadou influencerů, partnerství se Sierrou Holanovou přináší nově strategický a dlouhodobý záměr v oblasti ambassadoringu. Celkový plán, jednotlivé aktivity a produkci bude zastřešovat stávající social media agentura DFMG.

„Sierra je nejen skvělá kuchařka s letitou praxí, ale také skvělá osobnost. Věříme, že společně dokážeme přiblížit Sencor produkty modernímu spotřebiteli a budeme efektivně komunikovat hodnoty značky Sencor nejen na českém trhu,“ říká Anna Severová z DFMG.

Sencor výrazně proměňuje své marketingové aktivity od začátku roku 2024, kdy spustil novou kampaň s novou vizuální a komunikační identitou. Koncept propojuje vlastnosti produktů a jejich benefity s nadsázkou inspirovanou životními situacemi, v nichž upřímně přiznává „tu jednu věc, kterou Sencor nedokáže“.
Značka SENCOR je synonymem pro spolehlivou spotřební elektroniku, která do každé domácnosti přináší nejen praktické spotřebiče, ale i chytré pomocníky, kteří překvapí svými schopnostmi a zpříjemní každodenní život. Všechny spotřebiče vynikají vyváženým poměrem mezi atraktivní cenou, kvalitou, moderními technologiemi a designem.

SENCOR je globálně rostoucí značkou, která působí v 60 zemích světa. Její historie sahá až do roku 1969, kdy byla založena v Japonsku. V devadesátých letech přešla pod evropské vedení a doma je v Praze, kde sídlí i vývojové centrum se špičkovými odborníky, kteří pracují na vývoji spotřebičů a jejich designu. www.sencor.cz



Kontakt pro média

Hana Doležalová

tel. 605 970 238

hana.dolezalova@presscode.cz
Zrušit
máte v porovnávání -
Porovnat